Za potrebe efikasnije realizacije projekta „Inkluzivno predškolsko vaspitanje i obrazovanje“ obrazovana je Konsultativna grupa, koju čine predstavnici različitih ministarstava i institucija: Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja; Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja; Ministarstva zdravlja; Ministarstva finansija; Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture; Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave; Ministarstva za evropske integracije; Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja i Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja.

Konsultativna grupa je uspostavljena kako bi omogućila lakše sprovođenje aktivnosti usmerenih na razvoj predškolskog vaspitanja i obrazovanja kroz projekat „Inkluzivno predškolsko vaspitanje i obrazovanje“. Među najvažnijim nadležnostima Konsultativne grupe su da pruža savete o inkluzivnim politikama u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, koordinira i razmenjuje informacije u sektorima i među zainteresovanim stranama u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, savetuje, informiše, pruža stručnu podršku, daje uvid i razmenjuje iskustva o sprovođenju programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja i povezanih programa, grantova i drugih aktivnosti na lokalnom, regionalnom i nacionalnom nivou.

U Beogradu je 13. juna 2018. godine održan prvi sastanak Konsultativne grupe, kojem su, pored članova ovog tela, prisustvovali i predstavnici Radne grupe Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i dve jedinice zadužene za realizaciju projekta – Jedinice za upravljanje projektom „Inkluzivno predškolsko vaspitanje i obrazovanje“ i Centralne fiducijarne jedinice. Na sastanku je Anamarija Viček, državni sekretar i koordinator projekta prisutnima predstavila najvažnije aspekte projekta, kao i šta je urađeno u prethodnom periodu. Predstavnici Jedinice za upravljanje projektom i Centralne fiducijarne jedinice su prisutnima davali detaljnije informacije o pojedinim komponentama projekta i planovima za naredni period.

Učesnici su u živoj diskusiji razmenili mišljenja o različitim aspektima projekta, a najviše se razgovaralo o inicijalnom obrazovanju vaspitača, finansiranju programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja i održivosti sistemskih rešenja po završetku projekta. Naglašen je značaj saradnje različitih sektora i institucija za dalji razvoj predškolskog vaspitanja i obrazovanja, pogotovo za rad u lokalnim zajednicama. Iz tog razloga je rad Konsultativne grupe veoma značajan i dogovorena je intenzivnija saradnja u narednom periodu, kao i razmena informacija.