Образовање мањина и људска и мањинска права у образовању

  • Србија потврдила Декларацију партнера Западног Балкана о интеграцији Рома

  • Одржана трећа радионица у оквиру пројекта „Подстицање демократске културе у школама“

  • Образовање миграната у Врању

  • Загреб: образовање мањина на принципу реципроцитета

  • Образовање националних мањина

Образовање националних мањина

Образовање националних мањина

Министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић састао се данас са амбасадором  Републике Хрватске у Републици Србији Горданом Бакотом. На састанку одржаном у министарству Шарчевић и Бакот су разговарали о образовању хрватске националне...

opširnije
Образовање деце избеглица и тражилаца азила

Образовање деце избеглица и тражилаца азила

У сарадњи Министарства просвете, науке и технолошког развоја, Центра за образовне политике, Култур Контакт Аустрија и УНИЦЕФа у данас је у Београду одржан међународни округли сто посвећен образовању деце и младих избеглица, миграната и тражиоца азила.  ...

opširnije
Подељени школски ранчеви и едукативни материјал ученицима „ОШ Бранко Пешић“ коју похађају и деца мигранти

Подељени школски ранчеви и едукативни материјал ученицима „ОШ Бранко Пешић“ коју похађају и деца мигранти

Помоћник министра за предшколско и основно образовање Весна Недељковић, министар за рад, запошљавање, борачка и социјална питања Зоран Ђорђевић, министар одбране Александар Вулин, амбасадор САД у Србији Кајл Рандолф Скот и комесар Владимир Цуцић посетили...

opširnije
Једнака права на образовање

Једнака права на образовање

Помоћник министра за предшколско и основно образовање и васпитање Весна Недељковић разговарала је данас у Шиду са директорима основних школа  те општине о  процесу укључивања деце миграната у образовни систем. На састанку је успостављена мрежа подршке...

opširnije

Приручник за школе у реализацији Стручног упутства за укључивање ученика избеглица/тражиоца азила у систем образовања и васпитања

Погледајте приручник

 

СТРУЧНО УПУТСТВО ЗА УПИС УЧЕНИКА ТРАЖИОЦА АЗИЛА: