Министарство просвете, науке и технолошког развоја спроводи јавну расправу о Предлогу стратегије развоја образовања и васпитања у Републици Србији до 2030. године.

Јавна расправа о Предлогу стратегије спроводи се у периоду од 19. фебруара до 10. марта 2021. године.

Министарство ће у оквиру јавне расправе организовати онлајн сесије. Сви заинтересовани учесници се могу регистровати путем линка https://zavod.edu.rs/javna-rasprava/

  • 26.2.2021. године, у 12 часова
  • 2.3.2021. године, у 12 часова

Министарство ће у оквиру јавне расправе организовати и скуп 8.3.2021. годинe у Клубу посланика, у 12 часова. Сви заинтересовани учесници се могу пријавити путем линка https://zavod.edu.rs/javna-rasprava/.

Министарство позива представнике државних органа, Покрајинског секретаријата за образовање, Националног просветног савета, Савета за средње стручно образовање и образовање одраслих, Националног савета за високо образовање, Завода за унапређивање образовања и васпитања, Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања, Педагошког завода Војводине, представници Националних савета националних мањина, представници стручних друштава, научних института, репрезентативних синдиката, представници државних и приватних универзитета, представници Агенције за квалификације, Привредне коморе Србије, Националног акредитационог тела и друге заинтересоване учеснике да узму учешће у јавној расправи.

Примедбе и предлози достављају се Министарству просвете, науке и технолошког развоја, на Формулару за достављање предлога, на следећу e-mail адресу: strategija2030@mpn.gov.rs, са назнаком: „Предлог  стратегије ”.

По окончању јавне расправе Министарство просвете, науке и технолошког развоја ће сачинити и објавити Извештај о одржаној јавној расправи на својој интернет страници и порталу еУправе најкасније у року од 15 дана од дана окончања јавне расправе.

Предлог стратегије сачинилo је Министарство просвете, науке и технолошког развоја у координацији са члановима проширеног састава радне групе, коју су чинили представници најрелевантнијих институција образовно-васпитног система. Према стратешким приоритетима, формирале су се мање радне групе и тимови који су радили на развоју појединих стратешких области/тема у оквиру својих стручних експертиза.

Преузмите: