Izaberite stranicu

На основу Споразума о сарадњи између Министарства просвете, науке и технолошког развоја и Факултетa организационих наука Универзитета у Београду одржан је први састанак представника Mинистарства и факултета. Заједничка сарадња подразумева ангажовање запослених у Mинистарству  и наставника, сарадника и студената факултета   на реализацији изабраних тема у вези са  развојем информационог система и посебних софтверских апликација за потребе Министарства, као и подршку реализацији студентске праксе на факултету.

На почетку састанка помоћница министра за развој и високо образовање Весна Мандић истакла је задовољство почетком реализације споразума који ће омогућити ангажовање студената на развојним активностима које Министарство планира у наредном периоду. Декан факултета проф. др Милија Сукновић и продекан проф. др Марко Петровић су подржали реализацију предложених тема и ангажовање наставника и сарадника као ментора факултета на њиховој реализацији  и помоћи студентским тимовима.

Изабране теме у којима ће бити ангажовани студентски тимови већ у току марта, у оквиру студентске праксе, коју ФОН успешно реализује дуги низ година, обухватају: анализу и предлоге побољшања софтвера за подршку активностима ЕНИК НАРИК центра; израду апликације за аутоматизовану припрему решења за трансфер новчаних средстава: израду помоћних обавештења у аудио, видео и текстуалном облику у новој апликацији за регистар истраживача и наставника у Доситеју;  израду апликације за прикупљање и унос података у базу Националног оквира квалификација;  израду апликације за прорачун коефицијената као основе за припрему плата запослених у високом образовању; као и анализу и предлог решења за интернет презентацију Министарства.

За све договорене теме именовано је  9 ментора од стране министарства и 9 ментора од стране факултета. Они ће учествовати у детаљној разради тема, припреми огласа за студенте, избору студентских тимова и даљој помоћи и праћењу у реализацији тема.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this page