Državni sekretar u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Marko Milenković i pomoćnik ministra prosvete za srednje obrazovanje i obrazovanje odraslih Aleksandar Pajić razgovarali su danas u Ranilugu sa direktorima predškolskih, osnovnih i srednjih škola iz Kosovskog Pomoravlja.

Na sastanku u Osnovnoj školi „Veljko Dugošević“ predstavnici obrazovnih ustanova sa Kosovskog pomoravlja pohvalili su saradnju sa Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, kao i rad načelnice Školske uprave u Kosovskoj Mitrovici Jasmine Dedić.

Pomoćnik ministra prosvete Aleksandar Pajić je ukazao da je cilj ministarstva da se podigne kvalitet obrazovanja u svim delovima Srbije.

Uložili smo mnogo toga da bi naše obrazovanje izgledalo drugačije, kao i da pružimo što veći kvalitet obrazovnog sistema, kazao je on.

Prema njegovim rečima, mnogo toga je urađeno i u oblasti srednjeg stručnog obrazovanja.

Podsetio je i da je usvojen Zakon o dualnom obrazovanju, koji između ostalog omogućava bolju povezanost sa privredom, kao i da se radi na reformi gimnazijskog obrazovanja.

Prvi put ove godine imamo više od 25 odsto učenika koji su obuhvaćeni gimnazijskim obrazovanjem, naveo je on i dodao da je cilj da taj procenta bude što veći.

Povećan je i broj učenika u gimnazijskim odeljenjima za talentovane za informatiku. U 44 odeljenja školuje se više od 800 učenika koji su položili prijemne ispite, kazao je Pajić.

Direktor OŠ „Veljko Dugošević“ Aleksandar Aritonović rekao je da postoji dobra saradnja sa Ministarstvom prosvete.

On je naveo i da škola ima 242 učenika u 18 odeljenja, kao i da je prednost škole dobra kadrovska struktura zaposlenih.

Škola ima i kabinet za informatiku, koji je opremljen računarima i internet mrežom. Dobili smo i pametnu tablu koja je donacija preduzeća Milenijum sistemi, kazao je on.

Aritonović je rekao i da je u toku izgradnja fiskulturne sale u školi.

Sastanku u OŠ „Veljko Dugošević“ prisustvovali su danas i predstavnici Kancelarije za Kosovo i Metohiju Slađana Marković Stojanović i Damjan Jović.