Izaberite stranicu

Дошло је време да се ради тимски, да се сагледа шта привреда тражи, шта су потребе локалне самоуправе, а шта образовање може и треба да пружи,  рекао је министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић данас на отварању Регионалног сајма образовања НОУ фест у Ћуприји.  Основна идеја сајма је популаризација и представљање научних институција и достигнућа, као и да се  ученицима завршних разреда основних и средњих школа пруже детаљне информације о факултетима и средњим школама из земље.

Првог дана сајма у сарадњи са Националном службом за запошљавање организован је и Сајам запошљавања, на којем је присутно више од 20 послодаваца из Поморавља, који су изразили потребу за 150 нових радника. На Сајму запошљавања саветница министра Габријела Грујић одржала је предавање о новом моделу дуалног и предузетничког образовања. Она је указала на чињеницу да је 12 привредних субјеката из Ћуприје и окружења, домаће компаније и по једна из Кине и Турске, заинтересовано за нове образовне, дуалне, профиле.

Дуално образовање је била тема састанка министра са представницима локалне самоуправе,  али и стање у школама. Председник општине Ћуприја Нинослав Ерић рекао је да је изузетно поносан на чињеницу да је актуелна власт од 2013. године санирала школе које су до тада буквално прокишњавале. Ерић је истакао да општина има жељу да постане регионални образовни центар за младе таленте у оквиру природних наука. Министар Шарчевић је сагласан да Србији треба више центара за младе таленте, али је нагласио да се идеја центра мора добро осмислити, да буде иновативан и другачији од постојећих.

Током посете Ћуприји министар је са сарадницима обишао Школу за музичке таленте, коју похађају ученици од 6 до 9 година. Ова школа је јединствена васпитно-образовна установа која за циљ има да у што млађем узрасту открије и прихвати музички обдарену децу, пружајући им најоптималније услове за  праћење и развој њихових музичких потенцијала.

 

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this page