У Србији стварамо квалитетно образовање, способну децу која ће мислити својом главом, а ђачке задруге су један од корака ка испуњењу тог циља, поручио је данас министар просвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић.

Отварајући саветовање о ученичким задругама у ОШ „Краљ Александар I“, у Пожаревцу, Шарчевић је истакао да су ђачке задруге вишеструко корисне јер су засноване на активном учењу.

Како је објаснио разноврсношћу програма који нуде и остварују, непресушни су извори идеја и могућности повезивања наставних садржаја са практичном наставом.

Ученичке задруге важан су део образовно-васпитног рада у школама, којима се развијају потенцијали и радне навике ученика, развија предузетничка компетенција и јача мотивација за производним и радним процесима, самопоуздање и свест о властитим интересовањима и могућностима, рекао је Шарчевић.

Према његовим речима опредељеност за будуће занимање, спознаја властитих способности и склоности само су неки од задатака које има ученичко задругарство у нашим школама.

У Србији има много добрих идеја, попут средњих школа које раде софтвер, које праве прехрамбене и хемијске производе, које помажу друштвеној заједници, закључио је министар.