У Оквиру конференције „Креативна Србија-будућност је креативна“, министар посвете, науке и технолошког развоја Младен Шарчевић учествовао је на панелу „Образовање за будућност: важност укључивања креативности у програме образовања“.

Говорећи о намерама ресора који води,  министар Шарчевић је истакао да је квалитет водиља свих промена и темељ системских закона који су усвојени.

Да би се квалитет остварио што пре увели смо и ефикасност, нагласио је Шарчевић. Након доношења системских закона урађен је Национални оквир курикулума, промењен су наставни планови и програми за први и пети разред основне школе и реформисана гиманзија. Сви нови програми мењају парадигму учења и начина рада, прелазимо са учења садржаја, како би ђаци могли да примене стечена знања, истакао је министар.

Шарчeвић је указао да је посебно важно то што је информатика постала обавезан предмет у петом разреду, по чему смо, како је рекао, „хит у Европи“.

Наша деца уче информатику и програмирање и роботику са 11 година, недавно сам био у Немачкој и Хрватској, и у томе смо испред њих, нагласио је Шарчевић.

Када говоримо о креативности, реформа гимназија управо иде ка томе, додао је он и нагласио да ће управо  изборност омогућити младим људима да буду креативни и изразе себе на прави начин.

Министар је најавио нови сет закона пред посланицима и додао да се тренутно ради на утврђивању критеријума и начина вредновања високошколских установа. Излагање је завршио констатацијом да је Србија на реформи образовања за само једну годину урадила више него многе друге државе током вишегодишњих процеса.